KSI - Ares (Quadeca Diss Track) Official Video

Jaa
Upota
  • Julkaistu 4.12.2018
  • Directed by @RVBBERDUCK
    Produced by afterparty.studio
    Instrumental produced by instagram.com/z_azad
    Twitter: twitter.com/KSIOlajidebt
    Instagram: instagram.com/ksi
    Facebook: facebook.com/KSIOlajidebt/
    Footasylum: www.footasylum.com/
    Snapchat: therealksi
    Clothing: www.sidemenclothing.com/
    Myprotein - bit.ly/2w9KGa0
    KSI: Can't Lose available worldwide - www.cantlosefilm.com
  • MusiikkiMusiikki

Kommentteja • 175 873

  • Mackenzie Lowgo
    Mackenzie Lowgo 59 minuuttia sitten +2

    that is fire but im still in quadecas team

  • Aiden Day
    Aiden Day Tunti sitten +1

    Ksi best diss

    • MÁĐŹBŁÍŤŽ 123
      MÁĐŹBŁÍŤŽ 123 21 minuutti sitten

      Aiden Day Listen to little boy the you will change your opinion

  • Louis O'Connor
    Louis O'Connor 2 tuntia sitten +1

    Ksi diss track way better

  • _ Essketit
    _ Essketit 2 tuntia sitten +1

    KSI just crushed quadeca with his massive ego

  • Blue Dinosaur
    Blue Dinosaur 6 tuntia sitten +9

    Quadeca easily won

  • Jozco
    Jozco 9 tuntia sitten +9

    quadeca bodied him, its laughable that ksi actually responded lmao

    • Tapi
      Tapi 2 minuuttia sitten

      Quadeca did nothing special😂😂, jj's wasn't even bad.. If you understood him, I'm guessing you didn't lol

    • Mirza Crnic
      Mirza Crnic 2 tuntia sitten

      Bodied? in his dreams...

    • My name is WHAT
      My name is WHAT 3 tuntia sitten

      I’m a big fan of KSI and I like his FIclips content a lot but I’m with you with this one
      This song is trash and he even lost to Quadeca at a Fifa game

    • LewisIsOP
      LewisIsOP 3 tuntia sitten

      Shut up he stole everything Logan said

    • Will Treaty
      Will Treaty 4 tuntia sitten

      are u dumb fam First of all he said everything that already been said and it wasnt even good and he stole ricgums flow for like 20 seconds and lyrics

  • Ruth Heddinger
    Ruth Heddinger 9 tuntia sitten +11

    Ksi got bars

  • Lightning Leopard
    Lightning Leopard 9 tuntia sitten

    I just from listening to Going bad by meek mill to this and the drop in quality of what i was hearing was very noticeable

  • Zyrokke
    Zyrokke 9 tuntia sitten +1

    I’m literally so close to 3.2K, please help me out, sorry for asking, only kind hearted people will help💙💙

  • Zyrokke
    Zyrokke 9 tuntia sitten +1

    I’m literally so close to 3.2K, please help me out, sorry for asking, only kind hearted people will help💙💙

  • fg
    fg 9 tuntia sitten

    0.5x speed

  • JamaisArriere1
    JamaisArriere1 10 tuntia sitten

    Botchamania brought me here.

  • Zyrokke
    Zyrokke 12 tuntia sitten +3

    I’m literally so close to 3.2K, please help me out, sorry for asking, only kind hearted people will help💙💙

  • Alaroyde Berry
    Alaroyde Berry 12 tuntia sitten +1

    Cringe PR move

  • PraZ Linkk
    PraZ Linkk 12 tuntia sitten +4

    it sounds much better at 1.25x

  • Zyrokke
    Zyrokke 14 tuntia sitten +2

    I’m literally so close to 3.1K, please help me out, sorry for asking, only kind hearted people will help💙💙

    • ZackPlays
      ZackPlays 11 tuntia sitten

      Not when you post the comment three times. Develop your channel by good content random people who sub that dont watch you will just hurt you without active subs which you wont gain from advertising on channels

    • Zyrokke
      Zyrokke 11 tuntia sitten

      +Epoqua idk lol the copy and paste glitched..lmao

    • Epoqua
      Epoqua 12 tuntia sitten +1

      The spam comments can ruin your reputation. Keep it down my man.
      Also why did you have 3.2K earlier and then switch it to 3.1K?

  • Zyrokke
    Zyrokke 14 tuntia sitten +1

    I’m literally so close to 3.1K, please help me out, sorry for asking, only kind hearted people will help💙💙

  • Bladez Editz
    Bladez Editz 15 tuntia sitten +2

    The fall of anakin is a reference to Star Wars meaning he fell to a greater person

  • ggrtgf XD
    ggrtgf XD 15 tuntia sitten +10

    Favorite part was 3:27

  • Zach Attack
    Zach Attack 15 tuntia sitten +1

    You so flat nice try btput Quadeca destored you

  • Aron Tolj
    Aron Tolj 17 tuntia sitten

    Ksi ksi ksi ksi ksi ksi 200 , 12300000 123 SUB

  • SupremeRichieGamer
    SupremeRichieGamer 17 tuntia sitten +5

    at quadeca's funeral.

  • Zyrokke
    Zyrokke 18 tuntia sitten

    I’m literally so close to 3.2K, please help me out, sorry for asking, only kind hearted people will help💙💙

  • Zyrokke
    Zyrokke 18 tuntia sitten

    I’m literally so close to 3.2K, please help me out, sorry for asking, only kind hearted people will help💙💙

  • ian smith
    ian smith 18 tuntia sitten

    Trash

    • Carlos Zuniga
      Carlos Zuniga 14 tuntia sitten

      +Mikoo i Think You look like the one that will die as a virgin

    • Mikoo i Think
      Mikoo i Think 14 tuntia sitten +2

      you look like the type of kid who brags to the whole school that you got a girlfriend on Roblox...

    • Carlos Zuniga
      Carlos Zuniga 17 tuntia sitten +1

      Shut up kid

    • Extreme Wolf
      Extreme Wolf 18 tuntia sitten +3

      ian smith your trash you profile pic you look like a spastic

  • Psychic Felion
    Psychic Felion 19 tuntia sitten +4

    2:57 most iconic bar in KSI's rap career

    • ian smith
      ian smith 18 tuntia sitten

      Psychic Felion hi

    • Oh Yeah Yeah
      Oh Yeah Yeah 18 tuntia sitten +1

      I DONT NEED TO EAT DICK XDDDDDD

  • JACOB GARCIA
    JACOB GARCIA 19 tuntia sitten

    Bruh.

  • Loafff yt
    Loafff yt 20 tuntia sitten +4

    It doesn't ever rhyme

    • Animu Otsutsuki
      Animu Otsutsuki 19 tuntia sitten +1

      +Hello hi yeah

    • Hello hi
      Hello hi 19 tuntia sitten +1

      it does rhyme, its just bad in my opinion. ;-;

    • Animu Otsutsuki
      Animu Otsutsuki 19 tuntia sitten +1

      It does. Every other line of so.

  • Ilija Bojanic
    Ilija Bojanic 20 tuntia sitten

    💕 💕

    • Sparta96 King
      Sparta96 King 20 tuntia sitten

      Quadeca po jak diss ima brate ilija

  • LCJ HD
    LCJ HD 21 tunti sitten +3

    3.27 he spitted actual 🔥

  • Ahmad Jeady
    Ahmad Jeady 21 tunti sitten +10

    2:12 he started spitting actual fire 🔥🔥🔥

    • Alvis矜
      Alvis矜 16 tuntia sitten

      Nah it was worse

  • DLS Gaming
    DLS Gaming 23 tuntia sitten +12

    Lmao y'all saying that he cant rap. But still, he rap better than you all 😂👌 I bet his haters cant even rap 😂

    • G59 Poison/klipzy
      G59 Poison/klipzy 10 tuntia sitten

      If u think this isn’t fire you don’t know what a diss track

    • Diesel Music
      Diesel Music 14 tuntia sitten

      this guy made his rap career from his producers and directors. Dax and quadeca are clearly better rappers. KSI just a youtube rapper forever

  • OG NBA BOY
    OG NBA BOY 23 tuntia sitten +7

    He lost the FIFA game

    • Jonny B
      Jonny B 20 tuntia sitten +1

      Listen closely


      ITS DAX

    • Ali
      Ali 21 tunti sitten

      ILL STILL BEAT U AT A FIFA GAME

    • Manisali
      Manisali 22 tuntia sitten

      and...

  • LV. 4999 SOLDIER
    LV. 4999 SOLDIER Päivä sitten +6

    You lost oh yeah yeah oh yeah yeah yeah yeah

  • LV. 4999 SOLDIER
    LV. 4999 SOLDIER Päivä sitten +4

    Oh yeah yeah

  • Declan Foster
    Declan Foster Päivä sitten +10

    The beat is sick

  • Suscribe To MaxmilianMus
    Suscribe To MaxmilianMus Päivä sitten +5

    We are back oh yea yea

  • Snkr._news
    Snkr._news Päivä sitten +7

    He's just bigging himself up and never actually disses him I swear 😂

    • Snkr._news
      Snkr._news 20 tuntia sitten

      Declan Foster I don't think some FIclips is actually gonna be 2pac 😂

    • Declan Foster
      Declan Foster Päivä sitten +2

      Nah you just don't know lyrical content

  • Gacha Blue
    Gacha Blue Päivä sitten +4

    Sick diss track

  • Delo Draygoin
    Delo Draygoin Päivä sitten +7

    its so funny that quad called him out as insecure about his hairline and he wears a bandanna this entire vid

    • can I stop
      can I stop Päivä sitten +1

      +Aryan Singh irony lmao :/

    • can I stop
      can I stop Päivä sitten +1

      It's called irony :/

    • Abdulaziz Alrefaei
      Abdulaziz Alrefaei Päivä sitten

      ...

    • FishCebab
      FishCebab Päivä sitten

      its funny that someone can laugh at people for being fat, and guess what, the next day they are still fat XDDDDD LOL LMAO ROFL ALDWARFAWFIJASBD ._.

    • Aryan Singh
      Aryan Singh Päivä sitten +2

      Its funnier that quad dissed him for god complex and he made the diss outta greek god. Shit diss track lol

  • Jonny B
    Jonny B Päivä sitten +17

    Listen closely


    ITS DAX

  • instead mode
    instead mode Päivä sitten +4

    Dax is way better😂

    • Diesel Music
      Diesel Music 14 tuntia sitten

      +Grillymore thats what hes sayin. KSI is a youtube rapper. What can you expect?

    • Tyler Jones
      Tyler Jones Päivä sitten

      Shut up

    • Grillymore
      Grillymore Päivä sitten +2

      instead mode of course Dax is way better, KSI isn't trying to make a career out of rapping, Dax is.

    • Jonny B
      Jonny B Päivä sitten +3

      Listen closely



      ITS DAX

    • Braydan Tracy
      Braydan Tracy Päivä sitten

      Yeah

  • Skyler v15
    Skyler v15 Päivä sitten +4

    Hypodrome ... ?

    • Bladez Editz
      Bladez Editz 15 tuntia sitten

      This is meant to be a Greek/Roman theme and hypodrome was a horse racing stadium

    • Zachary Clayton
      Zachary Clayton Päivä sitten

      It's a casino and it's a casino joke

  • Adam County
    Adam County Päivä sitten +3

    You lost

  • League Of Roblox Adventurers
    League Of Roblox Adventurers Päivä sitten +6

    Not going to lie, mate, I left you KSI for Quadeca...

  • xX_ V _Xx
    xX_ V _Xx Päivä sitten +5

    Still better than Soulja Boy

  • raqaya alnabi
    raqaya alnabi Päivä sitten +2

    Lit song I like it hes good at rapping

  • Logan Thomas
    Logan Thomas Päivä sitten +5

    *ear rape at maximum* dude just put the camera down and just stop with youtube🤣👍🏽 make everyone’s live easier

    like if u agree

  • Jayce A
    Jayce A Päivä sitten +6

    Can ksi stop rapping please..not a joke or anything but like for real can this man stop

    • FishCebab
      FishCebab 13 tuntia sitten

      +Aryan Singh so..? mediocre rapper with a god complex is more successful than you then? let him do what he wants to do

    • Aryan Singh
      Aryan Singh 17 tuntia sitten

      +FishCebab nah man cuz my dad has an Indian business and theres a currency difference bw pound

    • FishCebab
      FishCebab 17 tuntia sitten

      +Aryan Singh you have as much money as ksi?

    • Aryan Singh
      Aryan Singh 23 tuntia sitten

      +FishCebab you work hard you will live too bro. Even i have it but its due to ny dad and he clearly doesn't have a god complex bro!

    • FishCebab
      FishCebab Päivä sitten

      +Aryan Singh yet he lives a luxurious life... isnt it wonderful?

  • SMENCIL Man
    SMENCIL Man Päivä sitten

    U copy him

    • SMENCIL Man
      SMENCIL Man 17 tuntia sitten +2

      Yes

    • AAwrx _
      AAwrx _ 22 tuntia sitten +1

      SMENCIL Man that’s like saying oh Kim Jon un copied Donald trump cos he got nukes

    • SMENCIL Man
      SMENCIL Man Päivä sitten +1

      He starts singing fast like Quadeca

    • EMG GAMES
      EMG GAMES Päivä sitten +1

      How

  • Takz _
    Takz _ Päivä sitten +1

    Did anyone else get recommended this?

  • Dem7se
    Dem7se Päivä sitten +4

    Best ksi song

  • Jr Tabullo
    Jr Tabullo Päivä sitten +3

    KSI trash brooo

  • Tyler Salsbury
    Tyler Salsbury Päivä sitten +11

    Quadeca's bettterrr... Sorry fam. 💯🔥

  • Manav Prasad
    Manav Prasad Päivä sitten +10

    My Guy GOT BARS🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • Dylan Barnes
    Dylan Barnes Päivä sitten +1

    Madeleine macans grandparents are like right by me 0:50

  • Gustavo Borges
    Gustavo Borges Päivä sitten +6

    Lit🔥🔥

  • ThrownCobra74
    ThrownCobra74 Päivä sitten +7

    And they say your music is bad its not bad they just jealous

  • Alvis矜
    Alvis矜 Päivä sitten +11

    Why I like this song? (Ignoring the lyrics.)

    • Mr Mustache Man
      Mr Mustache Man Päivä sitten

      *Roblox

    • Mr Mustache Man
      Mr Mustache Man Päivä sitten

      League of legends had a very different opinion in your other comment

    • League Of Roblox Adventurers
      League Of Roblox Adventurers Päivä sitten

      The lyrics, *vomits*. The beat? Loved it.

    • Alvis矜
      Alvis矜 Päivä sitten

      +Zerkon 1021 I even liked 'I am not joyner or doc' by Dax even though many are hating him

    • Alvis矜
      Alvis矜 Päivä sitten

      +Zerkon 1021 Yea I liked the first part

  • Mxsk Bvy
    Mxsk Bvy Päivä sitten +2

    HP ma nigga

  • derpyberger 4216
    derpyberger 4216 Päivä sitten +4

    Like if anyone wants to see ksi on im a celebrity get me out of here

  • Aedan McCarthy
    Aedan McCarthy Päivä sitten +9

    1000 and I'll recreat this song

  • ace 93
    ace 93 Päivä sitten +6

    This is 2 months old. Y so many recent comments?

    • Mr Mustache Man
      Mr Mustache Man Päivä sitten

      Sorted on recent and not like amount

    • Manav Prasad
      Manav Prasad Päivä sitten

      ace 93 get out of here LOGAN PAUL WANNABE

    • Mark Miller
      Mark Miller Päivä sitten +1

      James Chell this song is anything but fire, ksi should really take notes from dax

    • ace 93
      ace 93 Päivä sitten +1

      +James Chell agreed, it is fire

    • Suparna Saha
      Suparna Saha Päivä sitten +1

      All bcoz of tory and Dax diss,ppl are checking out Dax's earlier videos, Killshot freestyle where he dissed Ksi . hence ppl wanted to check ksi diss track

  • _VerteX _
    _VerteX _ Päivä sitten +1

    JJ taking sotes like a ak

  • Zhishy
    Zhishy Päivä sitten +1

    imagine dissing someone in glorious gangsta

  • Charbel El Mouallem
    Charbel El Mouallem Päivä sitten +4

    SICK!

  • ThEfLaShxdd
    ThEfLaShxdd Päivä sitten +8

    Yoo this is liit!! 🔥🔥

  • Killer Bear gamer
    Killer Bear gamer Päivä sitten +2

    Great

  • Jaiden Delva
    Jaiden Delva Päivä sitten +7

    LOOK AT THAT BABY FACE

  • MMA X Ninja
    MMA X Ninja Päivä sitten +5

    Imma make a song about you and Randolph but not a diss I'm trying to make it to the top

  • Gamefibre
    Gamefibre Päivä sitten +1

    Plz 100 subs thank you sorry if this comment annoys you

    • F1ct10n_h1
      F1ct10n_h1 Päivä sitten +1

      “Daily Gaming Videos”



      *hasnt uploaded in one week*

  • Sreekanth r2
    Sreekanth r2 Päivä sitten +3

    This is not bad at all

  • Daniel Lewis
    Daniel Lewis Päivä sitten +1

    Idk why but ksi always puts more in to the video than the lyrics and that makes him look worse than he already is😏

    • Colin Byrne
      Colin Byrne Päivä sitten

      Giannis Vasiliadis money doesn’t determine a rapper’s skill.

    • 7877 gaming
      7877 gaming Päivä sitten +1

      +Giannis Vasiliadis .deep

    • Giannis Vasiliadis
      Giannis Vasiliadis Päivä sitten

      Still worth more than your whole family🤐

    • FLAC
      FLAC Päivä sitten

      😭

    • Sreekanth r2
      Sreekanth r2 Päivä sitten

      Can you sing?

  • Batman rulz
    Batman rulz Päivä sitten +3

    0:20

  • Rumaysa
    Rumaysa Päivä sitten +5

    i rate this ngl
    but Quadeca bashed KSI for sure

  • Blackout Soldier
    Blackout Soldier Päivä sitten +11

    Quadeca won but if u understand what ksi is saying this is actually fire

    • Hello hi
      Hello hi Päivä sitten

      +asdf i can explain why
      edit: i said debunk my wrong words XD

    • Hello hi
      Hello hi Päivä sitten

      +asdf quadeca won

    • asdf
      asdf Päivä sitten +1

      I disagree. Quedeca diss has very bad backing track. Also truth be told his arsenal has nothing more than above average speed, his lyrical skills are massively overrated. Couple that with almost all of his raps having bad backing tracks the songs have literally zero shelf life.
      KSI somehow gets banger backing tracks for each of his songs and his voice is amazing, he has been speeding up recently as in Beerus verses. Hos songs are worth listening to on repeat just because of overall high production values.
      So that's that, KSI better atm but if Quedeca maybe starts getting better beats then maybe.

  • Ninja Hyper
    Ninja Hyper Päivä sitten +6

    Does no one realise that KSI wasn’t even trying

  • Ayaan Arif
    Ayaan Arif Päivä sitten

    KSI did come thru

  • PenguinSwift
    PenguinSwift 2 päivää sitten +12

    Ok, personally the start of both diss tracks aren't that good but, ksi really needed that beat change where quadecas diss didn't need one so he went through with it. For everyone saying ksi sucks its probably because he's using words you don't understand or know, while Quadeca use easy known words, so in preference Quadeca won, But in vocabulary and actual quality of the diss, KSI easily won.

    • Absurdcamera Yt
      Absurdcamera Yt Päivä sitten

      IKR

    • Johnson
      Johnson Päivä sitten +1

      Finally, a person who actually know how to judge a diss

    • PenguinSwift
      PenguinSwift Päivä sitten

      giv me the succ, ur right about that, but I’m talking about the actual diss it self, as in how hard he’s hitting, but thanks for pointing it out, because the beat can make or break a song

    • G59 Poison/klipzy
      G59 Poison/klipzy Päivä sitten +1

      PenguinSwift I completely agree

    • giv me the succ
      giv me the succ Päivä sitten +2

      PenguinSwift consider the beat and flows too not just words. Each to their own you know

  • Ace Hunting
    Ace Hunting 2 päivää sitten +3

    Dax is better

  • Ace Hunting
    Ace Hunting 2 päivää sitten +3

    This is trash

  • Cooper Smith
    Cooper Smith 2 päivää sitten +10

    This beat is way better than quadeca’s

    • Game On
      Game On Päivä sitten

      Cooper Smith true but Quadeca killed him

  • Zora's [AMV]
    Zora's [AMV] 2 päivää sitten +1

    Quadeca's diss has more views and less dislikes than this. I think ksi did well considering there's not much to say about quadeca.

  • Liam Boyle
    Liam Boyle 2 päivää sitten +1

    Oh yeah yeah this is lit

    • Alfredo
      Alfredo 2 päivää sitten

      mans late

  • A Damm Fish
    A Damm Fish 2 päivää sitten +1

    Oh yeah yeahs

    • Robin den Boer
      Robin den Boer Päivä sitten

      +A Damm Fish should've expected such a reaction...

    • A Damm Fish
      A Damm Fish Päivä sitten

      Robin den Boer OH YEAH YEAH

    • Kaejon Prince
      Kaejon Prince Päivä sitten

      A Damm Fish sToP

    • Robin den Boer
      Robin den Boer Päivä sitten

      That was a meme for like a day... It's time to quit using it buddy

  • Groovy Ops Clan
    Groovy Ops Clan 2 päivää sitten

    Y

  • Kyle D
    Kyle D 2 päivää sitten +4

    He did NOT write this

  • The pokemaster
    The pokemaster 2 päivää sitten

    By far the best diss track he’s made ☃️ Simons was good too

  • Joshua Reyes
    Joshua Reyes 2 päivää sitten +2

    you can clearly tell diss god wrote this.

    • Joshua Reyes
      Joshua Reyes Päivä sitten

      +Blackout Soldier theres too many flow changes here for ksi if you listen to diss gods freestyle hes all about flows

    • Blackout Soldier
      Blackout Soldier Päivä sitten

      Joshua Reyes yeh ksi keeps the flow like he did in Adam’s apple diss god doesn’t rhyme a lot

  • ウズミキセキンナン
    ウズミキセキンナン 2 päivää sitten +4

    All the dislikes are quadeca fans

    • Hello hi
      Hello hi Päivä sitten

      yeah its cuz this diss is not good.

    • EMG GAMES
      EMG GAMES Päivä sitten

      +erikas kerevicius Your a quadeca fan for sure

    • Parkour Poke
      Parkour Poke Päivä sitten

      its quadeca fans and dax fans

    • erikas kerevicius
      erikas kerevicius 2 päivää sitten +1

      quadeca doesn't have that many fans

  • Lil Calvin OG
    Lil Calvin OG 2 päivää sitten +1

    Ksi diss is good cuz quadeca is a RAPPER

    • Lil Calvin OG
      Lil Calvin OG 8 tuntia sitten

      Torpiddevil107 cuz quoadeca acc rapps

    • Torpiddevil107
      Torpiddevil107 2 päivää sitten

      Make is a rapper but quad is better

  • VERBECK
    VERBECK 2 päivää sitten +2

    👽👽👽Check out our music👽👽👽Much Appreciated🌎🌎🌎

    • VERBECK
      VERBECK 2 päivää sitten

      +gumbzz 56 not promoting just sharing music.

    • gumbzz 56
      gumbzz 56 2 päivää sitten

      Where's the self promoting police when you need them

  • FARHAN LAUREL
    FARHAN LAUREL 2 päivää sitten +1

    Ksi is better

  • Where the Bleach
    Where the Bleach 2 päivää sitten

    How does ski come up with his lyrics

  • Jassa Atwal
    Jassa Atwal 2 päivää sitten +3

    ARES IS THE GOD OF WAR


    Edit:yea we know shut up

    • Hello hi
      Hello hi 2 päivää sitten +1

      but the comment wasn't edited.

      *ILLUMINATI CONFIRMED* yes i like dead memes.

  • zVxpxz
    zVxpxz 2 päivää sitten +12

    Insecure:20 Million views
    Ares:12 Million views

    KSI:20 Million subs (without the second channel)
    Quadeca:1.3 Million subs
    Statistics prove who is more relevant
    Views also prove whose disstrack was better.

    • zVxpxz
      zVxpxz 15 tuntia sitten

      +Connor Mcgrane more views means more people watched it
      You don't watch something you don't like
      KSI fanboy just go back to listening bad rap

    • Hello hi
      Hello hi Päivä sitten

      +Connor Mcgrane how?

    • Connor Mcgrane
      Connor Mcgrane Päivä sitten

      +Hello hi wrong

    • Hello hi
      Hello hi Päivä sitten

      +Connor Mcgrane so basically quadeca getting views because he put ksi in the title doesn't mean anything, because the diss is fire. NEXT

    • Connor Mcgrane
      Connor Mcgrane Päivä sitten

      +zVxpxz and just because it has more views doesn't mean that it's a better diss track.JJ uses lines and phrases a lot of people don't know

  • Josh Knecht
    Josh Knecht 2 päivää sitten +4

    KSI IS SO TRASH

  • Fatima Sadaf Saied
    Fatima Sadaf Saied 2 päivää sitten +1

    Holy shit I can't decide which diss is better

    • Hunter Morris
      Hunter Morris 2 päivää sitten +1

      Insecure. EASILY... been a ksi fan for years but this isn’t a hard decision...

    • Where the Bleach
      Where the Bleach 2 päivää sitten +1

      Fatima Sadaf Saied not ksi for sure

  • Emilio Eichinger
    Emilio Eichinger 2 päivää sitten +2

    quad quad quadd

  • Fortnite god24
    Fortnite god24 2 päivää sitten +3

    This shit went hard now i listen